poniedziałek, 2 września 2013

Prolog

Dlaczego znowu musiał pojawić się w moim życiu. Przecież odszedł, zostawił mnie. Doskonale wiedział jak bardzo go kochałam, ale dla niego najważniejsza była praca. Pozbierałam się szybko dzięki mojej przyjaciółce, ale on jak na złość wrócił. Nie mam nawet zamiaru my wybaczać. Mam rodzinę; wspaniałego chłopaka; przyjaciółkę, której zawdzięczam życie. A On co? Myśli, że pojawi się w moim życiu i od razu do niego wrócę. O nie. Za bardzo mnie zranił. Już ja mu pokażę jak ja się kiedyś czułam. Teraz nie on mi będzie niszczył życie tylko ja jemu. Zabawne role się odwracają.

________________
Okej jest prolog. Pierwszy rozdział dodam kiedy będę miała dostęp do komputera z internetem. Mam już kilka do przodu, ponieważ piszę u siebie. Niestety w domu internet jest tylko na komputerze w pokoju rodziców, na którym jest hasło ;c 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj. Dla Ciebie to chwila. Dla mnie wiele radości <3